business news

Καινοτόμες πρωτοβουλίες παρουσιάζονται στο 2ο «Sales in Action!»

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα «Innovation Benchmark» της PwC, που καταγράφει και αναλύει τις απόψεις ανώτερων στελεχών, υπεύθυνων για πρωτοβουλίες καινοτομίας, από  1.200 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, κυρίαρχο ζήτημα αποτελεί η μεγιστοποίηση της απόδοσης των σχετικών επενδύσεων. Την ίδια στιγμή, το 69% των ερωτηθέντων θεωρεί πως βασικό KPI της επένδυσης στην καινοτομία είναι η αύξηση των πωλήσεων, ακολουθούμενη από την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Στη χώρα μας, η αύξηση  των πωλήσεων αποτελεί στόχο ζωτικής σημασίας για το σύνολο των επιχειρήσεων, σε όλους τους κλάδους και φυσικά η καινοτομία αποτελεί βασικό στοιχείο της πλειονότητας των επιτυχημένων πρωτοβουλιών.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι επιχειρήσεις που έχουν προσκληθεί να παρουσιάσουν case studies πωλήσεων στην 2η διοργάνωση του πολυαναμενόμενου συνεδρίου «Sales in Action!» (www.salesinaction.gr) θα δώσουν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να «διαβάσουν» στις 8λεπτες ομιλίες τους τις καινοτόμες προσεγγίσεις που οδήγησαν σε αποτελέσματα, τα οποία στην εποχή μας φαντάζουν… εξωπραγματικά.

Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 28 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, στο συνέδριο που διοργανώνει η Boussias Communicatuions, παρουσιάζουν σημαντικά case studies, διευθυντικά και ανώτερα στελέχη από τουλάχιστον 25 επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών οι: Aenorasis, Agrino, alfa Αθ. Κουκουτάρης, ΑΜΒΥΞ, AXA Ασφαλιστική, BMW Σφακιανάκης, Cana Laboratories, Cocomat, Coffee Island, Coral, Cosmote, Creta Farm, Edenred, Ericsson, Eυβοϊκή Ζύμη, ΕΨΑ, ICAP, Ικτίνος Ελλάς, Jacobs Douwe Egberts, Kärcher, Παπαστράτος, Praktiker Ηellas, Sales Promotion Center, Sunlight, Terracom, Yuboto, Wind, Χρυσή Ευκαιρία.

Η εταιρεία Sales Promotion Center είναι χορηγός του συνεδρίου