xe εργασία news

Τα πλεονεκτήματα των startups και πώς να τα αξιοποιήσετε

Αν διαθέτετε τη δική σας startup επιχείρηση, που έχετε δημιουργήσει με πολύ κόπο, ξέρετε καλά ότι η επιτυχία για μια μικρή εταιρεία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό που ίσως να μην ξέρετε είναι ότι έχετε κάποια πλεονεκτήματα, σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις, που μπορούν να σας κάνουν εξίσου ανταγωνιστικούς και να σας καθιερώσουν στην αγορά.Έτσι, ενώ οι μεγάλοι παίκτες μισούν την αποδιοργάνωση και τα θέλουν όλα σε κουτάκια, οι μικροί παίχτες, σαν εσάς, κάνουν τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο και μάλιστα με εντελώς ευέλικτο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις των πελατών τους.

Η οικοδόμηση σχέσεων παλαιού τύπου είναι το κλειδί. Όσο οι μεγάλες εταιρείες επενδύουν στην τεχνολογία και κάνουν πιο απρόσωπη την τηλεφωνική επικοινωνία, εσείς, ως startup, ξεχωρίστε για την ανθρώπινη επικοινωνία.

Με λίγα λόγια, αν δεν έχετε ακόμη διαπιστώσει τα δυνατά χαρτιά της επιχείρησής σας, μάθετε παρακάτω ποια είναι και αξιοποιήστε τα με τον καλύτερο τρόπο για το όφελός σας:

 

−Πάρτε την επικοινωνία στα χέρια σας

Αυτό που διαφοροποιεί τις μικρότερες επιχειρήσεις από τις μεγαλύτερες είναι σίγουρα και ο τρόπος επικοινωνίας, που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ταχύτερος και πιο άμεσος, ή, τουλάχιστον, σε μια μικρή εταιρεία ή startup έτσι πρέπει να είναι. Αν είστε ο ιδιοκτήτης είτε πρόσωπο με πρόσωπο είτε μέσω τηλεφώνου, πρέπει να ανταποκρίνεστε γρήγορα και προσωπικά για να μεγιστοποιήσετε την ελκυστικότητα της μικρής σας επιχείρησης.

Οργανισμοί όλων των μεγεθών εφαρμόζουν κάποιο αυτοματοποιημένο λογισμικό για το μάρκετινγκ, αλλά, δυστυχώς, αυτή η αυτοματοποίηση οδηγεί σε απώλεια της προσωπικής επαφής και κατ’ επέκταση σε μικρότερη δέσμευση με τους πελάτες.

−Η οικειότητα είναι το παν

Αναμφίβολα, η τεχνολογία και οι μεγάλες ομάδες δεν προσδίδουν οικειότητα στην επικοινωνία, όπως συμβαίνει με μια προσωπική επαφή. Όσο λοιπόν οι μεγάλες εταιρείες δραστηριοποιούνται με ολόκληρη ομάδα και πληθώρα ατόμων στο τμήμα πωλήσεων, εσείς, ως μικρή εταιρεία, έχετε την προσωπική επαφή που μπορεί να αποτελέσει ένα δυνατό σας σημείο. Φροντίστε, λοιπόν, να διατηρήσετε αυτή την ανθρώπινη επαφή όσο συνεπέστερα γίνεται, έτσι ώστε οι μελλοντικοί πελάτες σας να αισθάνονται ότι έχουν να κάνουν με ένα άτομο και όχι με ένα εμπορικό σήμα. Σε αυτό το κομμάτι θα βγείτε κερδισμένοι, σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις που επενδύουν στην τεχνολογία ώστε να μην χρειάζεται να αναπτύσσουν την προσωπική επαφή.

Μάλιστα, θα ήταν ακόμη καλύτερα, αν μπορούσατε να διατηρήσετε το ίδιο προσωπικό σε όλες τις φάσεις ενός έργου. Οι πελάτες θα αισθάνονται ότι τους δίνετε μεγαλύτερη αξία και θα ένιωθαν περισσότερο ικανοποιημένοι.

−Όχι σε τυποποιημένες λύσεις

Πείτε όχι σε τυποποιημένες λύσεις ή σε συγκεκριμένα «κουτάκια», που εφαρμόζουν κατά βάση οι μεγάλες εταιρείες. Εσείς, ως startup εταιρεία, μπορείτε χωρίς καμία αμφιβολία να είστε πιο ευέλικτοι. Πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αξιοποιήσετε τη δυνατότητα που σας δίνει το σχήμα της εταιρείας σας και να προσαρμόσετε μια υπηρεσία, μια λειτουργία ή ακόμη και ένα προϊόν σε συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών σας.

Αυτό είναι ένα δυνατό πλεονέκτημα των startups, από το οποίο πρέπει να βγαίνουν ωφελημένες και να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους.

Επιμέλεια: Mίνα Μπαγιώτα