xe automoto news

Τι θα γίνει τελικά με Uber και Τaxibeat στην Ελλάδα;

UBER_TAXIBEAT_702x336

Περισσότερο θολή παρά ξεκάθαρη γίνεται η εικόνα σχετικά με τις αλλαγές που αναμένεται να επιφέρει στη μίσθωση οχημάτων και ταξί μέσω εφαρμογών νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή. Τις τελευταίες ημέρες δημοσιεύματα θέλουν να θίγεται από το νομοσχέδιο εκτός από την Uber (εφαρμογή μέσω της οποίας ναυλώνονται επιβατικά αυτοκίνητα) και εταιρείες όπως η Beat (πρώην Taxibeat) που συνεργάζεται με οδηγούς ταξί (υπολογίζονται σε περισσότερους από 8.000). «Οποιοσδήποτε επιθυμεί, επενδυτής, εταιρεία ή ιδιώτης να δραστηριοποιείται στο χώρο των εταιρειών διαμεσολάβησης, δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα, εφόσον ακολουθεί την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του Υπουργείου.

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης, σχολίασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις πληροφορίες που δημοσιεύονται σε εφημερίδες, αλλά και όσα δήλωσε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιος Λυμπερόπουλος. Ο κ. Δρανδάκης τόνισε ότι η εταιρεία του (έχει πλέον πουληθεί στην Daimler) «θα συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα κι αν ο προτεινόμενος νόμος ψηφισθεί και εφαρμοσθεί, με τη διαφορά ότι ο μεγάλος χαμένος θα είναι ο τελικός καταναλωτής, η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, και τελικά η Ελληνική οικονομία».

Επιμέλεια: Βασίλης Παπαδόπουλος

Σχολιάστε το!