eco ενέργεια xe eco news

Αν σας τηλεφωνεί ο Πάροχός σας …είναι καιρός να αλλάξετε!

1

Εχει συμβεί σε χρήστες τουxe energy που μας το μετέφεραν. Εκπρόσωποι εναλλακτικών προμηθευτών τηλεφωνούν σε δικούς τους πελάτες και τους προτείνουν να …κάνουν αίτηση για να γίνουν (ξανά!) πελάτες τους με άλλο όνομα (συνήθως συγγενικό).

Αυτό είναι κατ’ αρχήν καλό γιατί σημαίνει ότι οι νέοι πάροχοι προσέχουν πολύ τους πελάτες τους. Είναι σίγουρο όμως ότι το μήνυμα που τους στέλνουν με την καμπάνια αυτή τους ωφελεί; Ορισμένοι πελάτες μπορεί να έχουν δεύτερες σκέψεις μετά από ένα τέτοιο τηλεφώνημα.

Πρώτον ότι έχουν προφανώς συμβόλαια με υψηλή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό – συνεπώς είναι καιρός να το κοιτάξουν.
Αν το κοιτάξουν, ορισμένοι θα αντιληφθούν ότι η προσπάθεια να αλλάξουν στον ίδιο πάροχο δεν διαφέρει καθόλου από το να αλλάξουν σε άλλο πάροχο (χωρίς μάλιστα να αλλάξουν όνομα , πράγμα που που θα θυμίσει πιθανόν στον ΔΕΔΔΗΕ ότι έχει λήξει η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη – μείον 50-100 ευρώ)

Αναρωτιόμαστε πόσο καιρό ακόμα θα διαρκέσει η καμπάνια. Συνιστούμε όμως στους καταναλωτές να την εκμεταλλευθούν όσο διαρκεί. Το καλύτερο εργαλείο γι αυτό είναι το xe energy

σχόλιο

Σχολιάστε το!

×
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο!