Η αγορά ρεύματος έχει ξυπνήσει, διαφημίσεις παίζουν όλο και συχνότερα στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, πολλά όμως ακούγονται γύρω από την διαδικασία αλλαγής Παρόχου. Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Παρακάτω δίνουμε τις απαντήσεις σε κάποιες απορίες, που ακούγονται συχνά, σχετικά με την διαδικασία αλλαγής Παρόχου.

1 – Θα μείνω χωρίς ρεύμα
Όχι. Θα εξακολουθήσετε να είστε συνδεδεμένος μέσα από το ίδιο δίκτυο, έτσι δεν θα υπάρξει καμία διακοπή στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.

2 – Δεν Θα έχω την ίδια τεχνική υποστήριξη, δεν θα έχω σωστή καταμέτρηση
Η τεχνική υποστήριξη (π.χ. βλάβες) και η καταμέτρηση όλων των μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας ανεξαρτήτως Παρόχου γίνονται από τον ΔΕΔΔΗΕ (διαχειριστής του δικτύου) που είναι διαφορετικός φορέας από την ΔΕΗ.

3 – Θα αλλάξει ο τρόπος που προμηθεύομαι ρεύμα
Το μονό που αλλάζει κατά την διαδικασία αλλαγής Παροχου είναι η τιμολόγηση, δηλαδή ο λογαριασμός μας. Το ρεύμα καθώς και το δίκτυο είναι ακριβώς το ίδιο ανεξαρτήτως Παρόχου.

4 – Δεν θα πληρώνω Δημοτικά τέλη ή ρυθμιζόμενες χρεώσεις
Τα Δημοτικά τέλη και οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις χρεώνονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο από όλους τους Παρόχους.