xe εργασία news

Μην κατηγορείτε την εταιρεία σας, υπερασπιστείτε την

Πόσο σημαντική είναι η φήμη μιας εταιρείας; Ποια γνώμη έχουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι απασχολούνται σε αυτή; Θα πρέπει το ανθρώπινο δυναμικό της να προστατεύει την εικόνα της; Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα δίνουν οι εδικοί της αγοράς, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το κύρος μιας εταιρείας αυξάνει τα οφέλη για όσους δουλεύουν σε αυτή.

Η αλήθεια είναι ότι όλοι θέλουμε να είμαστε περήφανοι για την εταιρεία στην οποία εργαζόμαστε. Το κύρος της ενισχύει και τη δική μας φήμη, μας κάνει να νιώθουμε καλά και μας δίνει πρόσβαση στους τοπ επαγγελματίες του χώρου. Είναι λοιπόν λογικό οι περισσότεροι να θέλουμε να δουλεύουμε σε οργανισμούς με φήμη και κύρος. Αν εργάζεστε σε κάποια από αυτές, κατά πάσα πιθανότητα το κάνετε εξαιτίας των όσων μπορεί η επιχείρηση να κάνει για εσάς. Αν όμως δεν ανήκετε στους τυχερούς; Αν δηλαδή δουλεύετε σε μια εταιρεία που αυτή την εποχή δεν έχει το πάνω χέρι στην αγορά, τότε τι μπορείτε να κάνετε; Πώς θα τη μετατρέψετε σε σημαντική εταιρεία;

Οι ειδικοί συμβουλεύουν τα εξής:

−Ξεκινήστε εκθειάζοντάς την. Αρχίστε να σκέφτεστε και να συμπεριφέρεστε ως νικητές. Αυτό θα ανακόψει τη φθορά. Θα σταματήσει την αρνητική σκέψη και την ηττοπάθεια. Αν ανακαλύψετε ανθρώπους που διαβάλουν την εταιρεία σας, βάλτε τους στη θέση τους, μιλήστε σε άλλους για αυτούς. Αν τα κακόβουλα σχόλια επιμένουν, τότε βγείτε στην αντεπίθεση σε όποιον μιλάει υποτιμητικά για την εταιρεία για την οποία εργάζεστε. Ο κόσμος θα πάρει το μήνυμα γρήγορα. Μην περιμένετε από τα διευθυντικά στελέχη να ηγηθούν μιας τέτοιας «εκστρατείας». Η δική τους δουλειά είναι να ηγούνται της εταιρείας.

−Αποφασίστε να κάνετε την εταιρεία σας σημαντική. Τουλάχιστον, αποφασίστε να κάνετε τη διαφορά. Η φήμη μιας εταιρείας βασίζεται συνήθως σε έναν ή δύο μεγάλους πελάτες. Διαλέξτε το πεδίο πάνω στο οποίο θα πραγματοποιήσετε την αντεπίθεσή σας. Συνειδητοποιήστε ότι η φήμη των εταιρειών, πέρα από τους πελάτες, βασίζεται επίσης και σε έναν ή δύο ανθρώπους. Στοχεύστε στο να γίνετε αυτός ο ένας ή ο ένας από τους δύο.

Κάνοντας τα δύο παραπάνω, έχετε διανύσει ήδη τη μισή διαδρομή. Έχετε πάρει την απόφαση να το κάνετε. Τώρα, το μόνο που έχετε στα χέρια σας είναι το μυαλό, το ταλέντο και την τόλμη σας. Ακολουθήστε την ίδια πορεία μέχρι το τέλος. Έως ότου κάνετε την εταιρεία σας νούμερο ένα. Και στη συνέχεια επωφεληθείτε από την εταιρική φήμη που δημιουργήσατε, ενισχύοντας και τη δική σας προσωπική, σαν στέλεχος.

 

Επιμέλεια: Μίνα Μπαγιώτα