xe εργασία news

Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε στο LinkedIn

Ο λογαριασμός στο LinkedIn είναι απαραίτητος για το σύγχρονο εργαζόμενο, καθώς αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία για την ανάπτυξη και την προώθηση της καριέρας του. Μπορεί να είναι ένα πολύ καλό μέρος για να ξεκινήσετε να φτιάξετε το brand σας, να επεκτείνετε το δίκτυο επαφών σας, να προσελκύσετε νέους πελάτες και να βρείτε ευκαιρίες εργασίας.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, οι περισσότεροι εργαζόμενοι δεν δίνουν την προσοχή που πρέπει στο στήσιμο του προφίλ τους εκεί και στην αξιοποίηση του συγκεκριμένου μέσου κοινωνικής δικτύωσης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αντίθετα, συνεχίζουν να κάνουν λάθη. Μάλιστα, τα πιο συνηθισμένα από αυτά δημοσίευσε πρόσφατα το Business Insider με τη βοήθεια της ειδικού καριέρας του LinkedIn, Blair Decembrele.

Αν, λοιπόν, θέλετε να σταματήσετε να το χρησιμοποιείτε με λάθος τρόπο, δείτε παρακάτω τι πρέπει να αποφύγετε:

 

−Ο τίτλος του προφίλ σας είναι λάθος ή απουσιάζει

Το πρώτο πράγμα που οι άλλοι χρήστες βλέπουν, πέρα από τη φωτογραφία σας, είναι ο τίτλος σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτoύς τους 120 χαρακτήρες είτε για να καταχωρήσετε τη θέση που έχετε τώρα είτε για να περιγράψετε τη δουλειά που κάνετε λίγο πιο γενικά.

−Λείπει η φωτογραφία του προφίλ

Σύμφωνα με τα δεδομένα του LinkedIn, τα προφίλ με φωτογραφίες λαμβάνουν μέχρι και 21 φορές περισσότερα views σε σχέση με τα προφίλ χωρίς φωτογραφίες, επίσης εννιά φορές παραπάνω αιτήματα για σύνδεση. Βέβαια, δεν είναι οποιαδήποτε φωτογραφία σωστή για το συγκεκριμένο επαγγελματικό εργαλείο. Άρα, είναι σημαντικό να επιλέξετε μια που είναι οπτικά ελκυστική. Θα πρέπει να έχει ένα μονόχρωμο φόντο, χωρίς περισπασμούς και το πρόσωπό σας θα πρέπει να καλύπτει περίπου το 60% της εικόνας.

−Ξεχνάτε την περίληψη

Η περίληψη περιγράφει το επαγγελματικό σας προφίλ. Μέσα από αυτήν έχετε τη δυνατότητα να προσελκύσετε το ενδιαφέρον ενός πιθανού εργοδότη μέσα σε 20 δευτερόλεπτα. Γι’ αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνετε την εμπειρία, τις δεξιότητες και τα ενδιαφέροντά σας.

−Δεν έχετε προσαρμόσει το URL του προφίλ σας στο LinkedIn

Είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε το URL του προφίλ σας στο LinkedIn στο βιογραφικό σας. Έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το ότι φαίνεται ογκώδες. Επίσης, είναι πολύ πιο εύκολο να βρουν το προφίλ σας οι υπεύθυνοι πρόσληψης προσωπικού.

−Δεν ασχοληθήκατε με τις ρυθμίσεις του απορρήτου σας

Δώστε μεγάλη προσοχή στις ρυθμίσεις του απορρήτου σας, αν, για παράδειγμα, θέλετε το δίκτυό σας να ξέρει ότι έχετε αλλάξει δουλειά. Πρέπει, επίσης, να γνωρίζετε αν άλλα μέλη μπορούν να δουν, όταν κοιτάτε το προφίλ τους, και το αντίστροφο.

−Ξεχνάτε να ειδοποιείτε τους υπεύθυνους προσλήψεων ότι είστε ανοιχτοί σε νέους ρόλους

Το να ενεργοποιείτε την επιλογή «ανοιχτοί υποψήφιοι» στις προσωπικές σας ρυθμίσεις είναι ένας τρόπος για να ειδοποιήσετε ιδιωτικά ότι είστε ανοιχτοί σε νέες επαγγελματικές ευκαιρίες. Το LinkedIn βρήκε ότι τα μέλη που ενεργοποίησαν αυτή την επιλογή έχουν διπλάσιες πιθανότητες να δουν σχετικές με αυτούς προτάσεις. Ευτυχώς, αυτό δεν είναι εμφανές στο προφίλ σας.

−Δεν χρησιμοποιείτε hashtag στις δημοσιεύσεις σας

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σχετικά hashtag για να προσαρμόσετε την αρχική σελίδα σας, έτσι ώστε να βλέπετε το περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει περισσότερο και για να σιγουρευτείτε ότι οι αναρτήσεις σας εμφανίζονται στους σωστούς ανθρώπους. Όταν αρχίσετε να γράφετε μια ανάρτηση στο LinkedIn, θα δείτε κάποια προτεινόμενα hashtag από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε.

−Δεν αξιοποιείτε τις ομάδες του LinkedIn

Όταν γίνεστε μέλος σε μια ομάδα του LinkedIn που αποτελείται από επαγγελματίες του κλάδου σας, έχετε τη δυνατότητα να συζητάτε για τις τάσεις στη βιομηχανία σας. Επιπλέον, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να λάβετε συμβουλές καριέρας και απόψεις.

−Κάνετε λάθος επικοινωνία με τις συνδέσεις σας για τις θέσεις εργασίας

Ο πρώτος κανόνας, όταν ανταλλάσσετε μηνύματα με ένα άλλο μέλος του LinkedIn, είναι να σιγουρεύεστε ότι έχετε δει το προφίλ του, έτσι ώστε να αναφερθείτε σε κάτι σχετικά με την καριέρα του που σας ταιριάζει. Εξηγήστε γιατί έρχεστε σε επαφή μαζί του και γιατί πρέπει να συνδεθεί μαζί σας.

 

Επιμέλεια: Μίνα Μπαγιώτα